جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۳۳:۴۲

مدیرعامل پایانه‌های نفتی خبر داد:
تعمیر و نوسازی زیرساخت‌های پایانه‌های نفتی با تکیه بر توان داخلی

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تعمیر و نوسازی زیرساخت‌های پایانه‌های نفتی با تکیه بر توان داخلی خبر داد و گفت: این اقدامات باعث بهبود روند صادرات شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی  مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت صادرات نفت خام در پایانه‌های نفتی ایران اقدامات خوبی انجام شده و طرح‌های مختلف و متنوعی را در دستور کار داریم. وی با بیان اینکه جزیره خارگ به عنوان نقطه اصلی صادرات نفت خام کشور شناخته می‌شود، ادامه داد: در همین راستا تلاش می‌شود که شرایطی برای انجام حداکثری صادرات نفت خام در این جزیره فراهم شود.

نوسازی بازوهای بارگیری

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تعمیرات، نوسازی و بازسازی زیرساخت های صادراتی نفت خام خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود تا زیرساخت‌های صادراتی نفت خام، میعانات گازی و سوآپ نفت خام در بهترین شرایط قرار گیرد. وی از تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی خبر داد و اضافه کرد: بهبود وضعیت زیرساخت‌ها در پایانه‌های نفتی با تکیه بر توانمندی کارکنان پایانه‌های نفتی و بهره گیری از تفکر راهبردی و رویکرد سیستمی اجرا می‌شود.

تعمیر گوی‌های شناور

موسوی یکی از موفقیت‌های این شرکت را بهسازی گوی‌های شناور پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه عنوان کرد و افزود: تعمیرات اساسی و نوسازی بازوهای بارگیری نفت خام پایانه خارگ نیز انجام شده است. وی اضافه کرد: در راستای بهبود روند صادرات نفت خام کشور، نسبت به تعویض خطوط لوله و جریانی و ارتقای ناوگان عملیاتی و انجام تعمیرات اساسی آنها اقدام شده است. سال گذشته بیش از ٢٣٠ میلیون بشکه نفت خام سبک، بیش از ٤٨٠ میلیون بشکه نفت خام سنگین و حدود ٧٠ میلیون بشکه نفت خام فروزان از پایانه خارک صادر شد.



  کد خبر : 4646
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :